Więcej informacji
6h dydaktycznych
- Banki zdjęć – bezpłatne zdjęcia i grafika wektorowa do celów edukacyjnych (prezentacje, plakaty, materiały na stronę internetową, blog i FB szkoły).
- Edycja grafiki na potrzeby opracowania ćwiczeń dydaktycznych (tworzenie napisów na grafice, podpisów na zdjęciach z konkursów, materiałów instruktażowych dla ucznia, itp.).
- Tworzenie ćwiczeń interaktywnych w wielu aktywnościach na bazie bezpłatnego oprogramowania adresowanego do edukacji (puzzle, testy, krzyżówki, przeciągnij-upuść, milionerzy, oś czasu, memory/pary, zadanie z lukami, przyporządkowanie punktów na mapie).
- Tworzenie multimedialnych plakatów oraz plakatów video.
- Grywalizacja. Tworzenie interaktywnych quizów oraz automatyczne zbieranie raportów.
- Praca zespołowa i projektowa. Współdzielenie informacji z grupą nauczycieli lub uczniów zaangażowaną w projekt.
- Tworzenie materiałów dydaktycznych w formie komiksów i książeczek na bazie bezpłatnego oprogramowania.
- Zdalne prace domowe oraz materiały dydaktyczne na platformie edukacyjnej.
Prowadzący: certyfikowani trenerzy oświaty w oparciu o nieodpłatne aplikacje i programy rekomendowane dla edukacji
Profil uczestnika: zajęcia dedykowane nauczycielom wszystkich typów placówek oświatowych w zakresie dowolnego przedmiotu, w ujęciu interdyscyplinarnym. Mają charakter praktycznych warsztatów stacjonarnych przy komputerach. Praca warsztatowa pozwala na przetrenowanie umiejętności cyfrowych. W szczególności: nauczyciele, dyrektorzy, rady pedagogiczne.
Cel główny: Rozwijanie kompetencji metodycznych nauczycieli w zakresie wykorzystywania w swojej pracy dydaktycznej nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych, prowadzenia procesu dydaktycznego oraz poznania aplikacji
i programów wspierających uczenie się.
Certyfikat dla każdego uczestnika.